213 . همگرایی - واگرایی

مطهره یه سال و خورده ایش یا احتمالا نزدیکیهای دو سالش بود که یکی از دوستانم اومده بود خونه مون، خیلی از نظمی که در رفتار مطهره بود تعجب می کرد

حرف جالبی زد می گفت بچه ها معمولا اول واگرایی رو یاد می گیرن (بی نظمی ) و بعد همگرایی (نظم )

و مطهره براش جالب بود

دقیقا این اتفاق معکوس در مطهره افتاد، یعنی اوایل واقعا علاقمند به نظم بود

من که شروع می کردم به جمع و جور کردن لباسها و یا اسباب بازیها اونم دست به کار می شد

مرتب لباس تا می کرد، کاملا لباس رو روی زمین صاف می کرد بعد شروع می کرد آستینها و بعد با دو سه تای مرتب لباس رو جمع و جور می کرد

و یا من که بعد هر بازی شروع میکردم به چیدن اسباب بازی ها در جعبه اونم همراهی می کرد

ولی الان اینجور نیست به ریخت و پاش علاقمند شده

البته اگه میلش باشه خیلی هم منظم بازی در میاره ولی در کل انگار روند معکوس طی شده

 

بر عکس مطهره، محمدحسین کاملا واگراست کلا در کمین نشسته ببینه من دارم چی رو جمع و جور می کنم، همونو بریزه بپاشه

امیدوارم این همگرایی معکوس و غیر معکوس در یه روزی که خیلی دیر نیست در یه جایی د رمحل همگرایی با هم تلاقی کنن و در خط همگرایی به مسیر خود ادامه بدن

 

و گرنه خونه مون کلا منفجر میشه

/ 1 نظر / 30 بازدید
مرجان

[خنده]این امیدوادم آخر خیلی باحال بود! اینجور کهومیگی باشه خودت هم وا گرا بشو و خلاص! حالا گذشته از شوخی هر کدوم ازین خصوصیات یک نشانه است تا بعدا معلوم بسه استعدادشون تو چیه مهندسی یا مهندسی معکوس!